Dvd vast in dvd speler.Wat kun je doen?

In mijn dvd systeem in de auto zit een dvd vast.Als ik eject druk probeert hij hem er wel uit te gooien maar je hoort een soort geratel.De dvd komt er dus niet uit.Wat kan ik hieraan doen.

Ik kan alleen bij de voorkant van de dvd speler de rest zit geheel ingebouwd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Zit een klein gaatje aan de voorkant. Doe daar een paperclip in en je lade komt los. Dan kan je de dvd pakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nog vaker op eject drukken, komt er wel een keer uit. Denk dat cd er niet goed in zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb er al 1000 keer opgedrukt maar helaas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
leuke foto
druk nog eens 1000 keer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en dan daarna zeker nog eens 1000 keer haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dan zou ik het opgeven, dat is heel frustrerend.