Wat is de beste ereader?

Ben voor de vakantie op zoek naar een ereader. Heb hem alleen nodig om te lezen. Wil dus een E-Ink, 6 inch en niet te duur. Eigenlijk ook eentje die je kan opladen met een stekker in het stopcontact. Heb al vergelijkend warenonderzoek gedaan, zit nu eigenlijk te twijfelen tussen BeBook en Sony. Voor een 6 inch schermpje zit hier bijna 100 euro verschil tussen. Welke is het meest gebruiksvriendelijk? En zijn er nog meer goede keuzes?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

ik heb sinds 2 weken een iRiver Story EB02 6 inch, einkt, besteld bij Coolblue, 149 euri. http://www.ereaderstore.nl/product/82272/iriver-story-eb02-ereader.html
Ik heb ook gekeken naar een Sony Ereader maar die was nergens leverbaar. Pas over een paar maanden.
De iRiver is een prima apparaat. Heel handig in gebruik, slaat snel de blz om. Als je de thuislader tegelijkertijd besteld krijg je korting, samen 165 euro. zie de site. Ik ben er erg blij mee. Het leest erg fijn en als je ook engelse boeken leest: er staan er standaard al een heleboel op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ben helemaal weg van mijn sony ereader, let op het simpelste model, dus zonder touchscreen! Daar krijg je alleen maar vette vingers van op je beeldscherm!