Hoe zet ik muziek op mijn samsung chat als ie vraagt naar een stuurprogramma en een disk die ik niet heb?

Ik probeerde mijn samsung chat 335 aan te sluiten op mijn pc en dan muziek er op te zetten. Maar dan moet ik eerst het stuurprogramma instaleren zegt ie. Maar hoe kan ik dat doen als ik die disk niet heb?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het beste kun je een kabeltje kopen/bestellen je kunt het ook doen als je een bluetooth stickje hebt maar dit gaat heel erg sloom op deze mobiel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook via je mobiel liedjes downloaden, ik heb namelijk die mobiel gehad, en ging gewoon naar ; www.tubidy.com daar kan je makkelijk liedjes downloaden, via je mobiel.