Stuur doet het niet bij de pc wat moet ik doen?

Ik heb een stuur voor spellen maar als ik hem in de pc doe dan kent de pc hem niet. Ik heb al meerdere keren geprobeerd ook in andere usb poorten maar pakt hem niet wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

installeer de driver voor het stuur even opnieuw. driver is via internet waarschijnlijk wel te downloaden.
12 jaar geleden
Je moet via windows configuratiescherm ergens het stuur configureren.
Dat moest ik ook eerst doen voordat hij het deed.

Daarnaast moet je in het spel waarvoor je hem wilt gebruiken ook aangeven dat je het stuur ipv de pijltjes toetsen gebruikt.