Wanneer ik A3 lamineer (100 micron) en een gaatje in het midden perforeer, kan het dan aan één spijker hangen zonder dat de punten gaan hangen?

Mijn man heeft mij verrast met een lamineermachine die tot een totaaldikte van 200 micron gaat.
Ik wil de lamineermachine gebruiken om A3-formaat te lamineren en aan de muur te hangen, zonder dat de hoekjes gaan wijken (dus mooi vlak tegen de muur blijven). Is 200 micron hier wel voldoende stevig voor of moet ik toch een machine hebben die tot 250 micron lamineert?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit lijkt mij wel dik genoeg hoor. Als de punten goed luchtdicht zitten blijft het netjes zitten, dus zorg dat g gaatje niet te dicht bij de punten zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dan komt er inderdaad weer lucht tussen de lagen en kan het los laten of komen er lelijke luchtbellen in te zitten, dus je kunt inderdaad beter een gaatje maken daar waar geen papier zit. Succes ermee!!