hoe kan ik me playstadion3 verbinden met een onzichbaare draatloos netwerk ?

alls ik me playstadion 3 laat zoeken dan vind hij hem niet en een andre laptop die is wel verbonden met dat netwerk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Draadloos netwerk is altijd onzichtbaar, en het word meestal wifi genoemd

Antwoorden (1)

er zijn zogenaamde media servers voor PS3 beschikbaar.
Deze installeer je op je PC of Laptop, start het programmatje, vervolgens je PS3 en hij maakt automatisch verbinding (eerste keer moet je toestemming verlenen)
Zie ook de link

Succes!