mijn dvd speler doet het niet wie kan me helpen?

dvd dv-r4000ss van het merk akai is nu regiovrij maar hij speelt geen dvd's af terwijl er geen krassen vlekken of dergelijke erop zitten! wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het kan zijn dat er een vuiltje of een stofje op de lens zit, waarmee hij de dvd's leest.
Dit kan je het beste met een droog wattenstaafje een beetje schoon wrijven. Wel gewoon lichtjes eroverheen niet te hard drukken.
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ikk kan jou wel helpen door te zeggen dat je naar de winkel moet gaan waar je hem gekocht hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou even praten met degene die hem regiovrij heeft gemaakt. Daar is blijkbaar iets misgegaan! Wellicht kan hij het nog resetten...