Hoe gebruik je het hoog rooster in de Etna combinatiemagnetron?

ModelECM 153rvs. Moet je het rooster op de glazen plaat zetten,als je de ovenfunctie gebruiktof moet ik de plaat eruit halen?

Toegevoegd na 1 minuut:
p.s. in de gebruiksaanwijzing staat er niets over in

10 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Die hoge rooster gebruik ik om zaken die moeten in de warmelucht oven moet garen zodat die ook onderaan warmte ontvangt .
Maar evengoed om een schotel op te zetten die onder de grill moet om zo dichter tegen de grill te staan en ook om zo het boven oppervalk te laten ronddraaien onder de grill want die grill zit maar op het achterste deel van de oven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
flyingcrow
10 jaar geleden
maar moet hij dan op de glazen schaal staan of niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja natuurlijk, het is net door het draaien dat uw schotel mooi volledig zal bruinen onder gril, of bij warme lucht de schotel aan alle kanten gelijk zal warmen. Succes.
flyingcrow
10 jaar geleden
Bedankt!