In Ede zit er een, nog dichterbij voor je ;) in de hoofdstraat, tegenover het kruidvat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Er zijn geen Apple Stores in Nederland. Waarschijnlijk komt de eerste in 2012 in Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In arnhem zit een apple store:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk dat voor jou de dichtsbijzijnde in Apeldoorn zit.
Op het Marktplein.

Toegevoegd na 6 minuten:
De eerste antwoorder heeft gelijk, het is geen Apple Store maar een Mac Instore. Geen idee wat het verschil is, want ze verkopen daar alles mbt Apple. Ipads Iphone etc

Toegevoegd na 7 minuten:
Lekker bezig:
Ook geen Mac Instore, maar Mac Inside bedoel ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zover ik weet wel. Maatje van mij heeft bij een mac inside tijdje in de rij gestaan (tja wat je leuk vind) om zo'n nieuwe Ipad te kopen. Denk dat A'doorn hetzelfde is. Bel ze anders even.
Er
Zijn idd geen apple stores
Maar er zit er een in Amersfoort
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zit in Arnhem een Apple Premium Reseller
Ze hebben het volledige assortiment,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een iPod hebt:
Heel dicht in de buurt is er eentje :)