Er zijn E-books gratis te downloaden, het betreft dan auteursrechtenvrije boeken, meestal behoorlijk oud.
Er zijn boeken in diverse talen, ook Nederlandse boeken.
Een site waar veel gratis boeken te downloaden zijn vindt je op onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je het legaal doet rond de 10 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De prijs verschilt niet zo heel erg veel van een papieren versie. De consumentenbond (www.consumentenbond.nl) heeft vorige maand nog een artikel hieraan gewijt. Je kunt tegenwoodig ook boeken voor e readers bij de bibio huren. Er zit nog heel wat haken en ogen aan voordat het echt voordeliger en makkelijker wordt dan de papieren boeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tussen 5 en 15 euro meestal niet altijd