Waar kan ik een goedkope laptop kopen?

Ik wil graag een goede, goedkope laptop kopen, liefst onder de 100 euro, het liefst een beetje bekend merk, maar andere maakt ook niet uit.

Wat ik graag wil;
Beetje fatsoenlijk geheugen,
Beetje snelle computer

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K
Ritsuka
10 jaar geleden
laptop onder de 100? onmogelijk, geen nieuwe in elk geval.
moet je eerder rond de 500-600 kijken

Het beste antwoord

Een laptop voor €100,= is een kat in de zak kopen. Meestal zijn het oude trage apparaten waar een minimaal geheugen en een kleine hd in zit en waar de batterij van versleten is ( dus die laptop moet aan het lichtnet blijven). Nee trap daar niet in als je er eentje wordt aangeboden want je koopt een andermans ellende. Doorsparen en gaan zoeken op internet folders afstruinen en wachten tot er iets is wat er binnen je budget past.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, zoiets had ik ook wel een beetje verwacht, ik ga gewoon kijken of ik bij iemand van mijn kennis- of familiekring nog een goedkope laptop kan krijgen die hij/zij nog heeft staan ofzo, maar in elk geval;
bedankt voor je antwoord.

Andere antwoorden (3)

U heeft denk ik in dit geval de meeste kans op een tweedehands website zoals www.marktplaats.nl of www.2dehands.nl

Nieuw een laptop voor €100,- euro gaat u niet vinden met de gevraagde specificaties.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou niet voor marktplaats oid gaan; daar heb je geen garantie. Ik ga hier geen reclame maken voor bepaalde zaken, maar met Google vind je in elke stad wel een tweedehands pc zaak en ook op internet zijn er sites met zgn. refurbished pc; die zijn bv. door een bedrijf geleased, maar nog niet versleten. Deze pc zijn nagekeken, je krijgt er Windows op, met garantie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Plus! Dit lijkt mij ook de beste optie. Aan marktplaats kleven teveel risico's. Daar kan je prima een stoel of een kast kopen, maar voor apparaten zou ik inderdaad naar een winkel gaan met garantie.
Via de Tweakers.net Pricewatch is dit de goedkoopste laptop die bij meer dan 20 winkels te koop is: http://tweakers.net/pricewatch/321961/hp-655-(c4x99ea).html Daar let ik op, omdat er anders veel kans is dat het al een verouderde laptop is, en dus waarschijnlijk niet of in ieder geval minder geproduceerd. Deze laptop heeft ook 4 GB RAM-geheugen, dus hij is niet traag te noemen, maar ook niet extreem snel.