Ik heb slecht internet omdat de mast niet dichtbij is maar, waar is die mast?

Ik heb vrij goed internet maar ik woon waarschijnlijk verweg van de mast maar waar op internet kan ik zien waar al die masten zijn? want ze zeggen per 2 km ver gaat er 20 % internet eraf. ik woon op het platteland en dan heb je geen glasvezel.

GrtzZz

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Masten gebruik je alleen voor mobiel internet en dan heb je niks met glasvezel te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe zouden wij weten waar de masten bij jouw in de buurt staan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok...ik begrijp m even niet... in je titel zeg je 'ik heb slecht internet' in je bijschrift zeg je 'ik heb vrij goed internet'. En bovendien, zoals Roland al zegt... masten zijn alleen nuttig voor mobiel internet...

Antwoorden (1)

umtsmasten.nl is een site waar je kunt zien waar de masten van bv Vodafone/KPN en t-mobile staan... dan gaat het dus om mobiel internet.