via paint! beide foto's kopieren en plakken op paint.. Dit ziet er wel heel onprofessioneel uit moet ik wel zeggen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Tenzij je weet hoe je er mee om moet gaan natuurlijk. Je kan ook een beetje knippen en ze dichter bij elkaar voegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met picnik.com, werkt makkelijk en is gratis.
Dan ga je naar make a collage en daar kan je foto's langs elkaar zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg dat je beide foto's in een apart venster opent en dan kan je die vensters naast elkaar zetten.
Je kunt ook Fast Stone Image Viewer gebruiken en daar de 2 foto's selecteren en dan in een menu de optie compare gebruiken.