Ik heb een Samsung Star Mini. Alleen ben ik de oplader kwijt! Kun je de oplader ook in de winkel apart kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ik weet niet hoe oud je toestel is, maar de nieuwere toestellen hebben allemaal dezelfde oplader, ongeacht het merk of type.
Maar een losse oplader is altijd te koop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Samsung heeft, net als vrijwel alle tegenwoordige GSM's een universele voedingaansluiting met de mini USB connector.
Je kunt dus elke voeding met zo'n stekkertje gebruiken, ze zijn allemaal geschikt om jouw GSM te laden.
In elke telefoonwinkel en elektronica zaak hebben ze dergelijke voedingen, je hoeft niet eens juist een model van Samsung te kopen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Met een kabeltje kun je de telefoon ook op de USB-aansluiting van elke computer opladen.
Ook auto-opladers zijn in vele vormen verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf heb ik een samsung star qwerty en die heeft het zelfde oplader als de samsung van mijn zusje.
ik denk dat je gewoon in de stad een telecomwinkel zoeken die accessoires verkoopt daar hebben ze hem vast wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, bv online of bij de mediamarkt