De 32GB is 100 euro duurder, maar heeft 2x zoveel geheugen dan de 16GB waardoor u er meer foto's, muziek, filmpjes en applicaties op kunt zetten. Verder zijn er geen verschillen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Die van 32GB heeft 2 keer zo veel geheugen als die van 16GB.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt er twee keer zoveel muziek, foto's, filmpjes, en ga zo maar door, op kwijt.......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het aantel gb's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met 32 gb kun je 2 keer zoveel dingen erop zetten als met 16 gb. Bijvoorbeeld ipv 10 films 20 films