Ik overweeg een iPod Touch te kopen, is dit een goed moment?

Omdat ik niet weet wanneer er een nieuwe uitvoering aan komt. Als blijkt dat er over bijv. 3 maanden een nieuwe versie uit komt, dan zou ik liever daar op wachten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7september zou de iphone wss uitkomen en dan vaak zit daar ook de ipod bij enz ( heb ik me laten vertellen) dus liegen hun het lieg ik het. Bij mediamarkt zijn ze trouwens heeeel vaak in aanbieding.

Het beste antwoord

Meestal (tot nu toe elk jaar) worden in september of oktober nieuwe versies aangekondigd. Het is dan nog even wachten tot ze in de winkels liggen, maar dat is niet zo lang als met de iPad of iPhone.

Toegevoegd na 24 seconden:
Dus: Nog even wachten denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Persoonlijk heb ik de ipod touch 4g en als je deze nu koopt, is het zeker geen miskoop.. Maar waarschijnlijk komt er een nieuwe in oktober, dus zou ik op deze wachten.. Want je weet niet wat er allemaal in de nieuwe ipod zit.. Wachten is de boodschap :)