Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik overweeg een iPod Touch te kopen, is dit een goed moment?

Omdat ik niet weet wanneer er een nieuwe uitvoering aan komt. Als blijkt dat er over bijv. 3 maanden een nieuwe versie uit komt, dan zou ik liever daar op wachten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
514
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7september zou de iphone wss uitkomen en dan vaak zit daar ook de ipod bij enz ( heb ik me laten vertellen) dus liegen hun het lieg ik het. Bij mediamarkt zijn ze trouwens heeeel vaak in aanbieding.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Meestal (tot nu toe elk jaar) worden in september of oktober nieuwe versies aangekondigd. Het is dan nog even wachten tot ze in de winkels liggen, maar dat is niet zo lang als met de iPad of iPhone.

Toegevoegd na 24 seconden:
Dus: Nog even wachten denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Persoonlijk heb ik de ipod touch 4g en als je deze nu koopt, is het zeker geen miskoop.. Maar waarschijnlijk komt er een nieuwe in oktober, dus zou ik op deze wachten.. Want je weet niet wat er allemaal in de nieuwe ipod zit.. Wachten is de boodschap :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding