waarom gaat kinderdvd ineens over in het engels?

we hebben een aantal kinder dvd's waarbij je in het begin de taal in kunt stellen dus dan begint de dvd in het nederlands met de reclames. Begint de film gaat hij ineens over in het engels. Heel vervelend als mijn dochter dvd kijkt achter in de auto. Iemand een idee waarom zoiets gebeurt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

De taal die je in het begin kunt instellen heeft betrekking op de taal van het hoofdmenu van de film. In het hoofdmenu zelf moet je pas aangeven welke ondertiteling en audio je wenst voor het zien van de film. Als je in het hoofdmenu geen keuze ingeeft dan begint de film volgens de standaard instelling van de dvd speler.
Dus selecteer in het vervolg in het hoofdmenu als audio NL en ondertiteling GEEN.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in het begin kun je kiezen welke taal. En dan komen de reclames in het nederlands. Je zou verwachten dat de film ook in het nederlands is maar dat word weer in het Engels.
Er is geen keuze in ondertiteling alleen maar de taal.