met welke apparatuur kan ik positieve boodschappen permanent afspelen?

Ik had vroeger een cassetterecorder die ik op "repeat" kon zetten en die dan de hele nacht afspeelde. nu is hij stuk, en ik zoek een alternatief. Dit omdat ik de neiging heb 's nachts wakker te worden en dan te piekeren, en op die manier heb ik dan meteen een positieve boodschap om naar te luisteren. plus geloof ik erin dat je ook in je slaap positieve boodschappen oppikt.
Nu heb ik positieve boodschappen opgenomen en op een usb-stick gezet, maar mijn apparatuur herkent dat niet. plus is er nog de vraag of ik het permanent kan afspelen.
Hoe los ik dat op? ik heb nu al een paar nachten mijn laptop in de kamer staan, maar echt ideaal is dat niet natuurlijk. Met welke apparatuur kan ik positieve boodschappen opnemen (zelf ingesproken of van iemand anders gedownload/opgenomen) en permanent laten afspelen?

Toegevoegd na 14 uur:
ik wil niets met straling. een beetje straling heb je natuurlijk altijd, maar dus geen gsm of draadloos internet of dergelijk. het is voor in mijn bed dus dat hou ik graag "clean"

10 jaar geleden
in: Audio
SimonV
10 jaar geleden
Wellicht is een voicerecorder een oplossing. Met sommige kun je een boodschap herhalen, zoals deze:
http://www.manualslib.com/manual/470055/Philips-Lfh7655-Digital-Voice-Tracer-7655-64-Mb-Recorder.html?page=58 Alleen moet je bij deze je vinger op de knop houden, dat lijkt me onplezierig slapen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij hebben de meeste mp3 speler ook gewoon een repeat mode.
SimonV
10 jaar geleden
Als je hier eentje kiest met ingebouwde luidspreker, zou het een oplossing kunnen zijn: http://www.kieskeurig.nl/mp3-speler/alle

Het beste antwoord

Dit kan voor zover ik weet met zowat ieder apparaat dat het afspelen van content ondersteunt. Gewoon de positieve boodschappen opnemen en afspelen via je telefoon. Als je geen smartphone hebt, moet je die dus kopen, kost ongeveer 150 wanneer je een deugdelijk apparaat wil hebben. Een goedkopere optie is om gewoon een mp3-spelertje te kopen. Die hebben ook meestal wel een repeat-functie.