Snel krassend touchcreen, wat doen!!!??

Hallo,
3 dagen geleden heb ik een android tablet gekocht.
Sinds ik het folie er af heb gehaald krast het scherm best wel snel (bij het scrollen).
alsjeblieft help wat moet ik doen.
Mvg mats

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik kan wel folie kopen maar dan zijn de krassen er nog steedsz kan ik niet het beste terugaan naar de winkel, of doen ze daar niks tegen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drm heb ik mijn folie er een jaar opgelaten :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee krassen vallen niet onder de garantie

Het beste antwoord

Ik zou zeker teruggaan naar de winkel. Na drie dagen krassen, lijkt me niet ok. Je MAG meer verwachten van een product!!
Mocht je kiezen voor vervangen, dan wel eerst een screenprotector erop plaatsen. Maar zelf zou ik geen 'goedkope' meer nemen. Veel 'goede' tablets hebben tegenwoordig speciale 'gorilla' glas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat glas heeft mijn mobiel, t stelt niks voor. Na een week had ik al 3 krassen ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke mobiel heb je dan? Ik snap niet wat mensen met hun toestellen doen. Maar na een jaar ziet mijn mobiel er nog als nieuw uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung galaxy s2
Ik snap echt niet hoe het komt, ik heb een jaar een nokia n97 mini gehad, daar ging ik echt slordig mee om, geen krassen. Maar met deze mobiel (die ik al zo lang zo graag wou) ben ik echt heel erg voorzichtig geweest. Ik ben nog nooit zo voorzichtig met iets geweest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vreemd. Buiten het scherm neem ik geen risico, en heb ik een screen protector als een pocket pouch. Dan moet hij jaren mee kunnen gaan zonder beschadigen. Tenzij je hem echt laat vallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het touchscreen is kapot, reageert op de verkeerde plek. Dus ik ga hem opsturen voor reparatie.
Als ik een nieuw scherm krijg ga ik ook maar zo een pouch en screen protector kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt,
Het was inderdaad een fabrieksfout
Heel erg bedankt

Andere antwoorden (2)

Speciaal golue aanschaffen. Is niet heel duur en ontzettend efficient

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik bedoel natuurlijk folie :)

Toegevoegd na 2 uur:
Proberen kan altijd maar ergens denk ik dat je garantie er niet onder valt. Idd zoals hierboven genoemd, eerst folie plakken.bij een nieuwe
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Action 3 stuks voor nog geen euro, wel even kijken of de maat goed is, ze zijn niet zo heel groot
+1
Screeb protector kopen

Toegevoegd na 33 seconden:
*screen protector