Hoe doe je dat geluidje uit als je de tv aan of uit zet bij de Samsung tv

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
20.9K

Antwoorden (3)

Vaak kun je in het menu van je tv bij instellingen het opstartgeluid kiezen danwel uitzetten.
Beetje moeilijk te zeggen als we het typenummer niet weten van je tv.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Menu - Instellingen - Algemeen - Melodie - 'uit' zetten.

Andere mogelijkheid is:

Menu - Plug en Play - Melodie - 'uit' zetten.
of:
Menu - Plug en Play - Algemeen - Melodie - 'uit' zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga via het menu naar instellingen, selecteer "melodie" en zet dit uit.
Bij de meeste Samsungs werkt dat op deze manier.