Stilstaande objecten zijn met nagenoeg elke digitale camera te fotograferen.
jc54
12 jaar geleden
Je mobiele telefoon camera
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een kwestie van goeie belichting en eventueel een makrostand.
Maar een redelijke digicam zou moeten voldoen let dus eventueel wel op de mogelijkheid voor macrostand.
capthavoc
12 jaar geleden
Een goede camera is een spiegelreflex camera. Maar voor marktplaats voldoet ook een compact camera. Maar wil je echt 'goede' beelden maken dan heb je een SLR nodig en studioflitsers.