Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn pc is traag ?

Hallo ik heb een laptop windows 7 maar sinds kort is die heel traag geworden wie weet wat aan de hand is er staat niet zo veel programma's erop

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
657

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan het beste even cc cleaner downloaden en spybot laat ze scannen en de meeste problemen worden hersteld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je een pc opstart starten vaak veel profs ma's zichzelf op (rechts onderin) bijv msn bleuthooth windows Sidebar door deze dicht te doen wordt je pc meestal wel weer sneller
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb/had hetzelfde probleem. De pc misschien eens defragmenteren. Daar door word hij al wat sneller.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Win 7 draait alleen op een ntfs geformateerde schijf. Deze indeling fragmenteerd nauwelijks, waardoor defragmenteren niet veel uitmaakt.
Een FAT schijf natuurlijk wel.
Je kan ook altijd even een back up maken van de belangrijkste gegevens en vervolgens windows geheel opnieuw installeren, hierdoor zal hij weer als nieuw zijn. Ook altijd een antivirus programma installeren natuurlijk en dat programma up-to-date houden. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat je slechte onderdelen hebt of oude.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding