Mijn pc is traag ?

Hallo ik heb een laptop windows 7 maar sinds kort is die heel traag geworden wie weet wat aan de hand is er staat niet zo veel programma's erop

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan het beste even cc cleaner downloaden en spybot laat ze scannen en de meeste problemen worden hersteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je een pc opstart starten vaak veel profs ma's zichzelf op (rechts onderin) bijv msn bleuthooth windows Sidebar door deze dicht te doen wordt je pc meestal wel weer sneller
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb/had hetzelfde probleem. De pc misschien eens defragmenteren. Daar door word hij al wat sneller.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Win 7 draait alleen op een ntfs geformateerde schijf. Deze indeling fragmenteerd nauwelijks, waardoor defragmenteren niet veel uitmaakt.
Een FAT schijf natuurlijk wel.
Je kan ook altijd even een back up maken van de belangrijkste gegevens en vervolgens windows geheel opnieuw installeren, hierdoor zal hij weer als nieuw zijn. Ook altijd een antivirus programma installeren natuurlijk en dat programma up-to-date houden. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat je slechte onderdelen hebt of oude.