Je kan Kaarten gebruiken, maar dan moet je wel iedere keer op een pijltje drukken.
Via GPS kan niet (zoals TomTom) want er zit geen GPS-antenne in een iPod gebouwd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar voor eentje die je bij houdt heb je wel altijd internet nodig dacht ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja,

alleen op de ipod touch 4G die heeft een gps antenne

TomTom kan je gebruiken

Toegevoegd na 18 minuten:
Met internet kan je locatie niet PRECIES bepaalt worden

gps ziet precies waar ik ben wi-fi niet die ziet het globaal

in een straal van b.v.: 100 meter

Toegevoegd na 19 minuten:
Alleen op de ipod touch en niet op bijvoorbeeld ipod nano
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
jurgen heeft gelijk, een ipod touch heeft GEEN gps antenne
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De ipod touch 4G heeft dat zeker wel
paulus811
12 jaar geleden
nou giovisvisser, dan heb ik zeker de enige Ipod touch 4g waar Apple vergeten is zo'n ding in te bouwen. Laat me eens een artikel zien waar staat dat er een gps chip in de Ipod zit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan was het toch iets anders het heette volgens mij ''mijn locatie''
paulus811
12 jaar geleden
Dat zit er idd wel op, maar werkt alleen als je wifi verbinding hebt.
Ja. Maar dan moet je eerst een bluetooth gps antenne aanschaffen en die zijn rond de 70 euro. Dan moet je nog TomTom downloaden van ook 80 euro en de gps aansluiten. Als het goed is doet ie het dan. Kijk eens op deze site. http://www.roqy-bluetooth.net/wp/