Mijn ipod wilt zich niet aanmelden op het camping netwerk, wat te doen?

Het is de ipod touch 2e generatie 16 gb

Mijn ipad kan zich wel aan melden maar als ik op internet ga dan moet ie heel erg lang laden voordat de ipod bij de aanmeldings site komt, wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het probleem kan veroorzaakt worden doordat je te ver van de router af zit. Je ziet dit aan de gebogen streepjes bovenin. 3 is maximale ontvangst, 1 is minimaal. Bij 1 streepje kan het lang duren en kan de verbinding zelfs wegvallen.

Soms helpt het om de ipod te draaien zodat de ingebouwde antenne beter gericht wordt.
paulus811