ik wil graag een mooie laptop met een goede snelheid kopen, met een maximaal bedrag van 500 euro kan iemand helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

een Eee PC van ASUS is ongeveer 500 euro. ik heb er ook een. (daar schrijf ik ook dit bericht mee)
het is een van de nieuwste modernste computers.
en hij bevat een energystar accu. (op max. gebruik kan ie 4,5 uur aanstaan)

ik vind het de beste!
veel plezier ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eee pc zijn toch van die kleintjes. die zijn niet heel snel maar het merk asus maakt wel goede laptops.

Maar wil je niet meer dan 500 eurie besteden dan zal het al snel een acer worden. dan heb je een redelijk snelle maar de kwaliteit is niet om over naar huis te schrijven. heel het ding is van gammel plastic die in elkaar geklikt is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Acer aspire spreekt goede en mooie laptop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
online en je bent 18 kan je in belgie macbook air kopen alleen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In mijn bron staat een mooie hp bij paradigit voor €428,-

Ik heb bijna dezelfde het is een erg mooie laptop

gr,