In de Harry Potter 7.part 2 game voor de XBOX kom ik niet verder in het level A Giant Problem. Weet iemand hier een oplossing voor?

Ik heb Electronic Arts reeds gebeld, maar ze zeiden dat het probleem reeds bekend is want ze waren ook al gemaild, maar ze konden het niet verhelpen..

Dus dat had geen zin. Het probleem zit hem in het gedeelte waarin Professor McGonagall tegen de reus vecht en 'Protego' gebruiken moet, door op LB te drukken van je controller. Echter, dit heb k al honderden malen geprobeerd op allerlei manieren, het lukt gewoon niet. Steeds slaat de reus me neer.

Is er bij iemand een oplossing bekend hiervoor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

je moet naar google en dan moet je in typen a giant problem harry potter tutorial dan kan je een filmpje kijken maar dan is het wel in het engels en dan gaat hij het hele spel uitspelen dus dat duurt wel lang dus je kan het beter bij internet gewoon bekijken ik hoop dat ik je heb geholpen