Kan ik via een ip camera in mijn bedrijf, thuis op pc opnemen?

Excuses voor de wat slechte vraag. Ik weet niet hoe ik 'm beter kan stellen.

Maar ik heb een IP-camera in mijn bedrijf hangen. Is het mogelijk dat ik thuis via de computer de beelden kan opslaan? Ik zat dan niet op hetzelfde netwerk van de camera.

9 jaar geleden
in: Camera's
1K
Eric1993
9 jaar geleden
Heb ik een software nodig om te streamen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vermeld eens je type en model IP camera, niet elke camera streamed de media, sommige doen een push naar webserver of sturen de content als losse JPG's naar een ftp server.

Het beste antwoord

Via IP camera kun je de beelden streamen naar je PC thuis en daar opnemen, dat je niet op hetzelfde netwerk zit maakt niets uit. Als je de router openstelt voor streams dan kun je dat zonder problemen thuis opnemen... Echter iedereen die dit ipadres benadert kan dat dan ook.... Beter is dan een VPN op te zetten naar het bedrijfsnetwerk en zo de beelden streaming te ontvangen via een opensource programma zoals iSpy.

http://www.ispyconnect.com/features.aspx#staff
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eric1993
9 jaar geleden
Heb ik een software nodig om te streamen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat hangt van je model en type IP camera af.... Je hebt in ieder geval software nodig om de stream op te nemen. Een gratis robuuste oplossing is via FFMPEG, en de meer makkelijke manier is dus met iSpy, maar er zijn meer van dit soort software te vinden.