bestaat er een tablet die ongeveer hetzelfde is maar dan met een 1.2 GHz?

een hogere snelheid dan 1.2 GHz is natuurlijk ook goed.

Toegevoegd na 18 uur:
Ik bedoel de asus ee pad transformer.
Sorry dat ik het vergeet te melden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je wat specifieker zijn als je zegt "hetzelfde is"?
Het zou heel erg helpen als je zou zeggen het zelfde als ipad of ipad2 of flytouch superpad. (dus de naam van het tablet)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap ook niet hoe ik hierop zou moeten antwoorden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry dat ik het vergeten was
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De opvolgen voor de asus transformer is ook alweer in aankomst. Met een quad processor. Over de snelheid is nog niet gesproken... http://www.engadget.com/2011/08/02/asus-next-gen-eee-pad-transformer-to-pack-nvidias-quad-core-ka/ Vanochtend net gelezen.

Antwoorden (3)

Ja maar die is er nog niet
Het is een archos g6 met 1,5ghz volgensmij komt hij in september !
Kijk maar op de site
Www.archos.nl of .com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De tablet van de betere merken en die straks beginnen uit te rollen in Nederland, hebben waarschijnlijk een snellere processor.
De betere merken zijn, ipad, HTC, Samsung, Asus, HP, Dell, enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vergeet te melden aan welke tablet je je vraag spiegelt. Maar even goed kan je op tweakers.net aan een schuif trekken op de pricewatch. Het aantal ghz is trouwens niet heiligmakend. De ene 1.2Ghz CPU is de andere niet.