Waar kan ik gratis muziek voor op mijn iPad downloaden?

Ik wil geen muziek kopen in iTunes en muziek vanaf de computer op mijn iPad zetten kan ook niet. Laptop is namelijk kapot.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom wil je geen muziek kopen in iTunes?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, misschien omdat het geld kost?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is het natuurlijk, je hebt altijd mensen die liever moeilijk willen doen en allemaal dingen gaan proberen om iets voor elkaar te krijgen, omdat ze geen geld eraan uit willen geven. Je kunt natuurlijk beter gewoon een iPhone kopen en dan de liedjes van iTunes downloaden, ben je waarschijnlijk minder kwijt dan een hele iPad :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry moest ff zoeken maar de app heet mymedia via die app kan je op internet en ga je naar die site en download je liedjes dan komen ze wel in die app je kan ze dan overzetten naar iTunes

Antwoorden (4)

Probeer grooveshark downloader
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ken een goede site waar zo`n beetje elke dance plaat die uitgebracht wordt direct gepubliceerd wordt. en dan gewoon de originele (niet ingekorte) versie met een bitrate van 320 kbps (uberkwaliteit). de betreffende site is bassbase.net. Let Op! als je zelf alleen maar download wordt je zo geband. dus zelf ook regelmatig wat uploaden anders kun je niet lang in deze kringen verblijven! verder zijn er veel meer sites. 1gabba.net bijvoorbeeld waar alleen maar hardere dance aangeboden wordt, maar daar hoef je je weer niet te registreren.

Toegevoegd na 1 minuut:
www.1gabba.in

www.bassbase.net
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mp3 bear.com ik zeg je bij andere reactie de app die je moet downloaden om het via de iPad te downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeggen ga naar:
http://nl.dilandau.eu/download_music_nl/
Daar kan je downloaden zonden zonder voorwaardes