als het een ipod classic of nano is door de menu knop ingedrukt te houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
echt uit kan niet, je kan hem inderdaad op de bovengenoemde manier op de sluimerstand zetten. Echter, als hij ongeveer 20 uur op de sluimerstand gestaan heeft gaat hij automatisch wel 'uit'. Als hij dan weer aan gaat merk je het als hij uit is geweest door de langere opstarttijd en het Apple logo dat eerst op het beeldscherm verschijnt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Batterij eruit trekken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het een iPod Touch is dan moet je het knopje bovenaan lang ingedrukt houden.
Opeens verschijnt er -> ZET UIT
Dan met je vinger het pijltje naar rechts bewegen en de iPod is echt uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een paar seconden de Play-knop ingedrukt houden.