kan je een psp fat via de usb lader in de auro laden?

dus ik heb een usb autolader kan ik dan de usb naar usb mini gebruiken om mijn psp opteladen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Om heel kort te antwoorden: Ja dat kan!

Ik doe het zelf ook altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat moet lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als die lader de juiste ampère en andere elektrische dingen heeft dan moet het kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan niet (heren!), de psp fat ondersteund het opladen via de USB-poort niet. Latere versies wel, vanaf de psp 2000 meen ik.