Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (4)

Een Secure Digital card (SD-kaart) is een geheugenkaart die is opgebouwd met flashgeheugen. Ze kan gebruikt worden in draagbare elektronica als digitale camera's, draagbare
computers en pda's. Ze is gebaseerd op het oudere type Multi Media Card (MMC) maar is dikker en heeft een hogere schrijf- en leessnelheid.


Meer is te vinden op de bron die ik gelinkt heb
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een SD-kaart is een geheugenkaart om in een camera of smartphone te gebruiken als uitbreiding op het interne geheugen.
Er bestaan ook mini SD-kaarten en micro SD-kaarten.
SD-kaarten tot een capaciteit van 2 GB kunnen in alle apparatuur gebruikt worden, grotere geheugeninhoud is alleen mogelijk met een HCSD-kaart.
De high capacity kaarten hebben formaten van 4,8,16 en 32 GB.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mooi antwoord een +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je toont een SDhc-kaart. Dat is niet hetzelfde als een SD-kaart.
Goed kijken op het apparaat welke kaart hij lust!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed lezen is bijna hetzelfde als goed kijken: in mijn antwoord wijs ik niet voor niets op het verschil tussen beide typen.
Een Security Digital kaart. Die zet je in je camera, smartphone of portable spelcomputer (zoals Nintendo DSi). Je kan er data op zetten zoals foto's of andere data. Daarna doe je 'm in je computer om het over te zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar kan je een Groote hoe veel huid Gigabit op zetten,
hij kan in telefoon`s camera, soort mine Opslag ruimten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding