Ik heb een 7" Mini notebook dat draait op windows ce ofzo. maar hij gaat niet aan ?

(hij is aangesloten aan een adapter dus ligt niet aan accu)
als ik m aan wil zetten word het zwart beeld een HEEEEEEEEl klein tintje lichter en dan blijft hij gwn op black screen staan. Wat is het probleem? ( ja hij is nieuw )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

probeer hem eens in veilig modus te starten ? f8 na het opstarten
windows CE is trouwens wel een windows versie die afhankelijk is van een server pc dus wellicht verwacht hij een connectie te maken met een hoofdpc alwaar hij mee opstart
het is ook software die vroeger vele op gsm werd gebruikt mar het is al behoorlijk verouderd
Dus kans is dat hij niet met CE solo wil werken ?
ik geloof dat er verder niets mis mee is, zit er een usb poort in kan je wellicht opstarten met een usb bootable device ?
alsje kunt booten in het bos en je ziet beeld dan is in elk geval je videocard op minimale settings goed
leuk pruts ding vraag me af of je er nog veel mee kunt ?
capthavoc