Wie weet of er ook een mogelijkheid bestaat om op een scootmobiel een kilometer teller aan te brengen?

Ik rij op het moment met een scootmobiel en ik vind het lastig dat ik geen afstand heb om te zien wanneer ik mijn scootmobiel moet opladen. Ik kan namelijk 40 kilometer rijden er mee.
Ik hoop dat er iemand is die dit als eens heeft mee gemaakt en er een antwoord op heeft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.7K

Antwoorden (5)

Alles kan ;) ga anders een x informeren bij een garage, daar kun je veel van opsteken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn meer mensen met dit probleem. Het schijnt dat de aldi van die dingen voor nog geen tientje verkocht.
Lees hier maar even, word je misschien een stuk wijzer van.

http://www.msweb.nl/forum/showthread.php?t=24341
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit er geen accumeter op? Bij mijn moeder wel namelijk...

Overigens: als je een smartphone met GPS hebt dan heb je zat Apps die je snelheid en afstand kunnen meten (zonder gebruik te maken van een data-/internetverbinding). Ik weet niet of je handig bent met die dingen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op elektronische km-tellers voor fietsen kan je vaak de omtrek van het wiel instellen. Ze werken m.b.v. een magneetje wat bij een fiets aan de spaken wordt bevestigd; dat zal bij een scootmobiel iets anders bevestigd moeten worden, maar een handige fietsenmaker moet daar geen been in zien.
Ik zou in ieder geval even informeren.

Toegevoegd na 7 uur:
Die uit de link is toepasbaar voor auto's dus misschien ook voor scootmobielen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een simpel GPS-apparaat kun je precies de afgelegde weg bijhouden.
Tevens kan je met zo'n apparaat nog zien hoever je hemelsbreed van huis bent.
Voor minder dan € 100,- heb je zo'n GPS, o.a. van Garmin.