help! 5pk yamaha buitenboord, wilt niet naar voor en achter.

yamaha 5pk buitenboord motor wilt niet vooruit en achteruit in het water.
Er is zo'n schakelaar aan de linkerkant (zie foto) die wilt niet naar voren en naar achteren,
Hij kan alleen vrij staan.

Wat moet ik doen?

Alvast bedankt!

Mark

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

als het handel niet voor of achteruit wil. is er iets in de motor kapot, dat kan gebeuren als je hem met hoge toeren in z,n voor of achteruit zet.
maar kan ook aan de afstelling liggen, haal de kap er af, misschien zie wat, anders gewoon er een monteur naar laten kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Krijg je hem ook niet om als de motor stil staat?