Goeiedag , De eerste keer dat ik men ipod touch 4g had gejailbreakt was met greenpoisn en dat ging goed maar nu ik het opnieuw wil doen lukt het niet?

Kunnen jullie mij helpen hoe ik hem opnieuw kan jailbreaken ?
Of hebben jullie een ander programma ?
Wat is het probleem ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat lukt er niet. als we je willen helpen moeten we meer weten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom opnieuw?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel , ik had hem dus eerst gejailbreakt en daarna herstelt en nu wil ik hem opnieuw jailbreaken met greenpoisn en ik volg de stappen en dan speelt er zich altijd een lijst af en tot daar lukt het want dan blijft hij op die lijst staan en moet ik hem telkens opnieuw opstarten en dus is hij niet gejailbreakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@iphoris , ja dat kan denk ik , ik heb een ipod touch 4g 4.3.3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Iphoris , Hoe moet ik redsnow juist gebruiken want ik snap er niets van .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kan ik redsnow downloaden ? want ik vind veel dingens dat er niets bij hoort te doen , kan je de downloaden link geven ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@iphoris , ik heb het programma maar als ik op browse klik kan ik niets vinden ? hoe moet ik dat doen ?

Het beste antwoord

Dan moet je eerst een ipsw bestand downloaden en ook opslaan als ipsw. Maar veel makkelijker is even met de iPod naar www.jailbreakme.com te gaan en dan cydia te instaleren.