Op iPod 4 vliegtuigmodus; Wat Betekent/doet het?

Als ik op mijn iPod touch 4 naar instellingen ga, staat er bovenaan 'vliegtuigmodus' dat Kun je aan en uit zetten, het is zo'n oranje vliegtuigtekentje. Wat merk je er van als je het aan zet, Wat doet het? Alvast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Dan gaat je wifi uit, en andere draadloze verbindingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat je hem wel kan gebruiken voor games iPod etc maar geen netwerkverbinding heeft, wat dan weer kan storen in het vliegtuig of bijv een ziekenhuis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met vliegtuigmodus worden de draadloze functies van de iPhone uitgeschakeld om aan de voorschriften van de luchtvaartmaatschappij te voldoen.

Wanneer de vliegtuigmodus is ingeschakeld, verschijnt in de statusbalk boven in het scherm. De iPhone verzendt geen signalen voor telefonie, radio, Wi-Fi of Bluetooth en de GPS (Global Positioning System) wordt uitgeschakeld waardoor veel functies van de telefoon worden gedeactiveerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die moet je aan zetten dan is er geen netwerk maar volgens mij wel Wifi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Netwerk IS wifi!