UPC wil niet terug betalen wat nu ?

Mijn moeder heeft vorig jaar Juli voor mijn oma digitenne van KPN genomen.
Zij heeft daarbij een opzegkaart gestuurd naar UPC maar UPC zegt nu dat er een week na aanschaf van digitenne gebeld zou worden of digitenne beviel of niet.
Nu heeft UPC een jaar lang nog 51e per kwartaal geïncasseerd en wil niet terug betalen ondanks er een opzegkaart ontvangen is wat ook door UPC is bevestigd.
Wat nu te doen om het geld van UPC terug te krijgen ?
Ze zeggen dat ze er niets aan kunnen doen...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ìk zou graag kijken wat ik voor u kan doen. Kunt u een email sturen naar webcare@upc.nl ? Wilt u in de email verwijzen naar deze site. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Ik denk dat het verstandig is een juridisch loket in te schakelen, die zitten overal door het land verspreid, en ze helpen je gratis: Het Juridisch Loket | Gratis antwoord op uw juridische vraag www.juridischloket.nl/ - In cacheVergelijkbaar Het Juridisch Loket is een onafhankelijke, door de overheid gesteunde organisatie, die iedereen met een juridische vraag gratis helpt. Contact Bezoek loket Advies van het Juridisch Loket Familie / Gezin / Relatie Werk Over het Juridisch Loket Advocaat inschakelen Overigens, als er online betaald is, kun je in ieder geval te laatste 2 maanden storneren (bij de ING zijn dat de afschrijvingen van de laatste 56 dagen), dan heb je dat vast binnen!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100