We hebben een nieuwe LG LCD, en een DVD-recorder met een harde schijf van LG. Maar we hebben een probleem met ze te verbinden met HDMI, hoe verhelpen?

We hebben een nieuwe LCD TV van LG, en ook een nieuwe DVD-recorder met HDD (harde schijf).
We willen die 2 met elkaar verbinden met een HDMI-kabel, maar dit lukt niet.
Als we op de TV HDMI selecteren, komt er op het scherm 'geen signaal'.

De DVD-recorder staat nog op 'SETUP'.
De TV werkt verder perfect!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Even tijdelijk met composiet of scart kabel aansluiten en de dvd recorder duiden dat deze op HDMI uit moet zenden in het menu vd recorder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dan zal je dvd recorder moeten vertellen dat het uitgangsignaal via HDMI moet gaan.
Hoe? Moet in de gebruiksaanwijzingen staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Houdt er rekening mee,dat je met de recorder niet en digitaal kan kijken en digitaal kan opnemen,het is analoog opnemen en digitaal kijken of vice versa,mogelijk zit daar ook t probleem.
Tenzij jou recorder een twin tuner heeft maar dat betwijfel ik zeer