Ervaring robotstofzuiger?

Heeft er iemand ervaring met een robotstofzuiger van het merk cleanmate? Er is namelijk een aanbieding bij daydealers.nl voor de helft van de prijs. Ik wil al een tijdje een robotstofzuiger maar ze zijn nogal prijzig en ik ken niemand die er ervaring mee heeft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
dit specifieke merk ken ik niet, maar een aantal jaren terug was er een uitgebreide topic op een kattenforum over de robomop.
het kreng liep zich regelmatig vast in hoeken, en moest om de haverklap opgeladen worden.
mogelijk dat de techniek inmiddels verbeterd is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt nog 49 minuten..

Het beste antwoord

Geen ervaring mee maar hier hebben ze m getest

http://www.robotstofzuiger.info/

(minder goed op tapijt * geen virtuele muren * bij teveel dierenhaar raakt zuigopening soms verstopt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Johanztm Bedankt voor de tip van robotstofzuiger, ik koop hem alvast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, het was een goede tip

Andere antwoorden (1)

Ja ze werken goed maar gewoon een handmatige stofzuiger is altijd nog beter