Als ik op iets klik op de ipad dan gaat de programma gelijk weg, hoe kan dat en kan je dat veranderen?

Als ik bijvoorbeeld op mega run druk die je 2 seconden dat spel en dan gaat dat wel en dat is bij alle spellen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Overweeg een software upgrade of overweeg een herstel, mocht er één op je computer staan.. Lukt dat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
'software update' bedoel ik.. Het is nog vroeg :-p

Antwoorden (2)

Je apparaat loopt vast. Start hem opnieuw op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook je app waarbij het vaak gebeurd volledig verwijderen en opnieuw instaleren/downloaden.