Ik wil sims 3 wereld tool downloaden maar heb geen account weet iemand een goeie link?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb de Sims 3 wereld tool. Wrm geen account is gratis!
en je hebt er niet veel aan. je moet de handleiding printen (200 BLZ) en zelf dan snap je het nog niet. je moet namelijk de kleurencodes huizen codes etc... weten

Ik zou het gewoon bij de kant en klaren steden houden of download ze MET account via www.desims3.nl

Stuur me ff bericht als je meer wilt weten!