wat kan je als je ipod touch is gejailbreakd wat je niet zonder jailbreak kan??

dus wat kan je allemaal meer?? dingen gratis ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Das lastig uit te leggen maar je kan echt werkelijk er alles mee doen dan van beeld mee draaien tot gratis apps downloaden die niet eens in de officiële app store te vinden zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is helemaal niet lastig uit te leggen, na een jailbreak kan je applicaties uitvoeren die niet door apple gecontrolleerd zijn