Bestaat er een aansteker met diefstal alarm?

Een aansteker met een soort senor want, mijn aanstekers worden vaak gestolen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja een aansteker kost net iets van 1euro, wat maakt het nou uit .... ?
Misschien moet je gewoon beter op je aanstekers letten .... ?

Het beste antwoord

Nee, dit bestaat niet.

Misschien een goed idee om zelf wat te gaan knutselen?

Toegevoegd na 5 minuten:
Herstel: Er is wel een mogelijkheid om je aansteker te beveiligen door dit te bevestigen:
http://reviews.conrad.nl/7866-nl_nl/751515/reviews.htm

Toegevoegd na 6 minuten:
Anti verlies alarm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ga gelijk bij conrad kijken bedankt

Andere antwoorden (6)

Nee dat denk ik niet, je kunt beter een paar op reserve meenemen of met een stift in knal kleur je naam erop zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee die bestaan helaas niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je aansteker aan een deuralarm met batterijen plakken. als de 2 delen loskomen gaat er een alarm af.

http://www.bever.nl/reisaccessoires/veiligheid/2181.doberman-reis-alarm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja natuurlijk.
Hang 'm om je nek en zodra iemand hem probeert te roven merk je dat.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met deze krijgt de dief een enorme schok:
Plaatje bij antwoord
AWM
13 jaar geleden
Dat soort apparaatjes zijn wel in de handel. Prettig voor het geval je een dure aansteker hebt. Er zijn diverse systemen en de mogelijkheden bepalen de prijs. Het systeem bestaat uit een minimale kwa grootte chip die je bevestigt aan het voorwerp (of kind bijvoorbeeld) die een alarm geeft als het buiten een bepaalde zone van de ontvanger, ter grootte van een sleutelhanger,komt. Bij de wat duurdere heb je dan ook de mogelijkheid om het voorwerp terug te vinden omdat een piepsignaal meldt of je dichter bij komt. De echt dure kan je zelfs koppelen aan een PC en kaart om te zien waar het voorwerp zich bevindt.
Als ik het wel heb kan je op de website LiFF terecht.