weet er iemand waar ik een ipod kan kopen? ik zoek een ipod nano v5,niet z'n kleintje maar een rechthoekige? alvast bedankt

zie vraag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Zoek eens wat op www.marktplaats.nl , meestal hebben ze daar nog wel wat nieuwe, tenzij je ook genoegen neemt met een 2e handse.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Verkopen ze niet meer wel die kleine.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze verkopen ze nog heel weinig.
maar ik weet wel dat ik ze vorige week in de apple shop in geel.
anders kan je ze op ebay ook wel krijgen. XD

Toegevoegd na 1 minuut:
correctie: maar ik weet wel dat ik ze in de apple shop in geel heb gezien XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De iPod Nano 5e generatie wordt niet meer gemaakt en verkocht.
Het ligt eraan wat je er mee wilt doen, anders moet je een iPod touch kopen, daar kan je nog veel meer mee