Of je hebt er 3 voor 400 euro! Het is maar net wat je wilt, het knutselgehalte is hoger, meer voor hobby dan voor werk.
Mijn zoontje van 7 mag hier wèl mee spelen!
En inderdaad moet de lage prijs ergens vandaan komen, dus zal het scherm, de accu enz minder van kwaliteit zijn.
Heb je geen geduld, of geen zin om je te verdiepen in de werking van het systeem, en moet ie zonder meer doen wat je wilt, dan is deze niet helemaal jou ding.
En anders, veel plezier ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, geef a.u.b. een redelijk bedrag uit aan een tablet, anders zul je er zeker spijt van krijgen! de goedkoopste is momenteel de ASUS transformer (16GB intern, HDMI, 3G, Android). heb er zelf ook een en bevalt me prima. prijs is 400 euro.