Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet je een film (.wmv bestand) op een DVD'tje zodat je 'm op de DVD speler kan bekijken?

Zie de vraag hierboven. Ik wil graag geen betaald programma ofzo gebruiken, maar gewoon gratis.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Gewoon converteren naar een AVI-file en daarna met een brandprogramma bijvoorbeeld NERO (zoals ik doe) laten wegschrijven als video-DVD.Zo doe ik het hier al jaren en het werkt op alle dvd-spelers (ook op die uit de eerste generatie).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat is helaas illegaal en ook een dvd van ongeveer 6 uur vinden is duur dus ik zou gewoon kopen veel goedkoper(eigelijk)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een gelul, hoezo zou dat illegaal zijn? En hoe kom je aan 6 uur?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry je hebt gelijk ik zat weer eens niet de vraag goed te lezen
Met Windows Live Movie Maker.
Hiermee kan je je film editen en uiteindelijk op DVD branden (in een formaat die je in je DVD speler kan afdraaien).
Gratis bij Microsoft Live te downloaden.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snap de min niet.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing