Oplaadbare batterijen in een creative d100 op te laden? (zie omschrijving)

Hallo,

Ik heb een creative D100 speakerset. Hier kan je batterijen in doen. Mijn vraag is dus: als je er oplaadbare batterijen in doet en je de speakerset op een stroombron aansluit met een stekker etc. laden de batterijen in de speakerset dan ook op? Op de foto is de aansluiting te zien die er in de speakerset zit. Volgens mij heeft dit er ook mee te maken. Hopelijk is het goed te zien.
Ik heb zelf al gezocht ernaar, maar ik heb niks kunnen vinden.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Dat kan je niet zeggen. Die aansluiting kan best betekenen dat die goed is voor een ext(ernal) power source. Je moet even kijken wat de voltage op die bron zegt en dat vergelijken met het voltage aan batterijen dat erin gaat. Maar dan nog, hangt het af van hoe het geheel intern geschakeld is.

De veiligste optie: oplaadbare batterijen in een externe oplader opladen!!!