Hoe kan je je iPod touch weer snel maken?

Ik heb hem nou bijna 1,5 jaar en hij word steeds trager, is er een mogelijkheid om hem weer snel te maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je er erg veel opstaan?

Het beste antwoord

Dat komt door het geheugen wat je nog vrij heb. Je kan hem dus waarschijnlijk sneller maken door alle nuttenloze apps en liedjes eraf te gooien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Inderdaad, door er onnodige dingen vanaf te halen. En updaten kan ook werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wanneer heb je hem voor het laatst helemaal uit gehad? dus bovenste knop 10 sec ingedrukt houden? als je dit eens doet moet hij sneller worden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het geheugen moet niet te vol zijn, dus inderdaad:
Dingen die je niet gebruikt verwijderen.
Misschien helpt het ook als je hem helemaal reset, maar dan moet je wel alles weer opnieuw instaleren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apple ondersteund de 2e generatie van Ipod touch nog wel tot IOS 4.3 daarna zijn er voor deze Ipod geen updates meer. Dat klinkt hard maar nieuwere Ipods en Iphones hebben snellere processoren en meer RAM geheugen. Hierdoor kunnen developers van apps veel meer met het apparaat.

Nieuwe dingen die worden toegevoegd aan IOS zijn het meest gebaseerd op de nieuwere apparaten. Hierdoor wordt er minder gelet op de oude die hierdoor iets trager kunnen worden. Updaten kan dus helpen, maar kan je Ipod ook tragen maken.

Ik denk, net als anderen dat veel apps, films en muziek je Ipod ook niet veel sneller maken. Maar de grootste oorzaak zal IOS zijn omdat deze niet meer is gebaseerd op oudere apparaten.