Af en toe loopt mijn ps3 vast tijdens het spelen van cod, kun je zo'n probleem verhelpen?

Ik heb zonet tdm gespeeld, het ging heel goed. We waren aan het winnen en mijn k/d was hoog. Opeens loopt mijn ps3 vast. Ik weet niet of dat bij iedereen het geval was, maar ik kon niks meer anders dan mijn ps3 uitzetten.
Alvast bedankt. ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Met mij gebeurt dit ook soms. Maar een vriend heeft iets gekocht zodat zijn playstation kan afkoelen, en naar 't schijnt komt dat daar door. Maar wat hij precies heeft gekocht weet ik ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat je black ops bedoelt. Black ops op de ps3 is jammer genoeg niet perfect online..de vast lopers liggen niet aan je console maar aan black ops..probeer eens wat andere games te spelen en kijk of het dan niet vast loopt, dan weet je het zeker. Mensen van black ops zijn nog steeds bezig de problemen op te lossen dus je optie is geduld hebben:)